sunnuntai 1. elokuuta 2010

Rallit veneeseen


Mökillä meillä on vanha vene, jossa on kokoon nähden turhan pieni moottori, sen kulkuasennossakin olisi toivomisen varaa ja se ei ole mukavin soutaa, mutta olen siihen kaikesta huolimatta naurettavan kiintynyt.





Eno oli sahauttanut uusien rallien laudat mittaan ja meille piti jäädä vain kokoaminen, mutta ei se niin yksinkertaista aivan ollut. Palikoita tuntui olevan liikaa ja ne eivät tuntuneet olevan oikeaan mittaan sahattuja.


Minulla on veli. Maailman paras semmoinen. Hän on kaiken muun lisäksi näppärä korjaamaan, kokoamaan ja rakentamaan kaikkea. Rasitteeksi ja hidasteeksi hänelle on annettu sisko,joka haluaa kovasti aina olla apuna ja mukana.


Tämä pikkuinen askare sujui sukkelaan suurempien välissä, mutta saimme kumminkin aikaan rattoisan keskustelun aiheesta kuuluuko minun kiusata veljeäni kameran kanssa, jos kerran kovasti koetan olla avuksi. Kaipa onnistuin olemaan avuksi tai ainakin jonkin verran poissa jaloista, sillä loppujen lopuksi saimme hurjan näköiseen veneeseen hohtavat uudet rallit.


Ero kuluneen veneen ja uusien lautojen välillä haalenee, jahka aurinko saa haalistettua puun harmaaksi, sitä odotellessa Linda kumminkin pesi veneen aavistuksen paremman näköiseksi.

2 kommenttia:

  1. Ihana veli! Minulla on vähän samanmoinen. Tosin näemme ihan liian harvoin. Joskus hän on täällä auttamassa minua, ja nautin täysin siemauksin joka hetkestä.

    VastaaPoista